Thailandsresa 2010

Ja då var det dags igen för en Thailandsresa.
Pappa ville åka iväg i allafall en månad innan han ska jobba igen.

Vi åkte den 1/1-2010 från Hudiksvalls tågstation och det var snöoväder och -19 så kallt var det.
Tågresan gick bra till arlanda men jag tyckte att incheckningen på arlanda tog för lång tid så jag somnade i mammas famn, det är tur att hon har bärsele.

Men när vi sedan skulle på planet så var jag lite piggare.
Jag har ju fått en snygg resväska av mamma, där har jag mina böcker och några leksaker.



Flygresan gick bra, jag var vaken en del och sov en del.
När vi var framme i Bangkok så ville ju jag springa runt lite, men det tyckte inte mamma om men vad ska man göra jag var ju pigg och hade mycket spring i benen.
När vi var framme så ringde vi Adam och frågade om han hade ledig taxi. Vilket han hade så han var där inom 10 minuter.

Sen när vi kom fram till Pattaya så åkte vi förbi Peter för att få nyckeln till Jannes lägenhet.
Nedan ser ni vardagsrummet, den är ganska tom med saker eftersom Janne har flyttat med sig alla prydnadssaker och det är kanske lika bra det eftersom jag gärna tar ner allt.




Jag kollar in solkrämerna så att det är rätt faktor helst vill jag ha 30. Så att jag inte bränner mig.



På kvällen ska vi gå ut o äta med Ogge, vi har ju ett stort köpcentrum precis brevid våran lägenhet.



Jag undrar ifall de inte är klara snart.



Här sitter vi och äter DimSum väldigt gott.



Ja ni ser ju vilken god aptit jag har.



Sen gick vi på Starbucks och tog en kaffe. Ser ni mina snygga skor jag har fått.



Efter den här kvällen sov jag gott, men mamma hade svårare att somna efter kaffet. :)

Kram till er alla från Gottfrid via mamma



Kommentarer
Postat av: Sirpa

Min plutt, du är så duktig :-)

kram från moster Sirpa

2010-01-07 @ 19:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0