Middag i Bansarai

Igår Onsdag så skulle jag, mamma, pappa, Janne & May åka till Bansarai det är en fiskeby utanför Pattaya det tar ca 20 min med bil.

Janne hade med sig familjen Asp också, sen ringde familjen Justål och så då kom de också till restaurangen.
Här sitter mamma och jag med en Cocosnöts drink, den var så där. Det är godare med vatten.



Janne och May



Ja här sitter vi hela gänget.



Fast jag tror att mamma inte fick i sig så mycket mat eftersom jag tröttnade på att sitta och helst ville ju jag springa runt runt på stället. De hade ju stora fiskar i akvarium och även jätteräkor, crabbor m.m det vill ju jag kolla in.

Jag fick smaka på Fried Rice, räkor och musslor det var väldigt gott. Sen fick jag glass, mums.



Sen ville ju brudarna kela med mig också.



Jag och May



Efter middagen så åkte vi till Janne för en fika och dryck. Här leker jag med Billy, det var en kul kille.
Han pratar flyttande svenska, thai, engelska och kinesiska ganska bra gjort för o vara 13 år.





Jag ville ju visa mina fina böcker för Billy och jag må säga att han var imponerad.





Ja som alla kvällar så är det bäst att säga hej när det är som roligast och det gjorde jag och mamma så vi åkte hem för att sova.

Kram till er alla från Gottfrid via mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0