Lördagen den 6/1-2010

Nu har vi varit här i en vecka och det går ju alltid väldigt fort när man är borta och har roligt.
Även om mamma och pappa blir galen på mig när hela tiden vill ha ALLA ballonger som finns dekorerade i affärerna. Och många ballonger finns det här, miljontals tror jag bestämt.



Jag har ganska många ballonger i lägenheten nu. :)



Åka rulltrappa är en annan sak som jag också tycker är roligt, så ibland så stannar vi på någon våning och så fikar vi och jag åker upp och ner hela tiden (jag måste ju ha med mamma eller pappa helst mamma eftersom det är hon som tycker om o sitta och dricka kaffe).



Middag på Cherrys





Fick en ny ballong idag.



Idag hittade vi ett superhäftigt matställe, högst upp på taket. Väldigt god mat.



Vy








Kram till er alla från Gottfrid via mamma



Kommentarer
Postat av: Sirpa

Vilket härligt skratt :-)

2010-01-10 @ 18:24:43
Postat av: Susanne

Han är för härlig! Hoppas vi kan träffas när ni kommer hem.

2010-01-11 @ 21:13:45
Postat av: Nina Wahlberg

Vad söt han är Gottfrid! Vi förstår att han charmar alla :-)

Ni verkar trivas allihopa, varmt och skönt. Här har vi det fortsatt kallt och snöigt, men ändå rätt mysigt.

Kramar från William, Nina och Uffe

2010-01-11 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0