Besök hos frisören och badning

Idag så skulle pappa och jag iväg och klippa oss.
Jag tror att jag blev snyggast av oss två.



Fast jag tyckte inte det var speciellt roligt när han skulle klippa mig. Men så här efteråt så blev det ju bra.



Sen tyckte vi att det var så varmt så vi åkte iväg för att bada på Silver Sand.
Det är ett hotell. Jag funderar på om jag ska sätta på mig mina solglasögon men det är alltid så jobbigt att ha de på sig så det är bättre att de är i påsen istället.



Eller så smakar jag lite på dem istället.



De har ju lite roliga gungor, här ser ni mig med en anka. Och ankor gillar jag.



På kvällen så bar det iväg till Big C och där fick jag prova på några bilar.



Det var roligare när de var stilla än när de startade, så jag ville kliva ur bilen.



Kram till er alla från Gottfrid via mamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0