Badning

Idag var det väldigt varmt igen. Så mamma ville prova att bada ovanför Mikes som är ett shopping centrum.
Poolen ligger på våning 10 och öppnade kl 11.00.
Vi fick vänta ett tag innan det öppnade så vi tittade ut över havet en stund.



Sen badade vi. Och jag lovar att jag badade.







Ja ni ser ju på bilderna va skönt det ser ut.





Efter badandet så sov jag i vagnen någon timme så då fick mamma och pappa sola sig.
Men de såg lite konstiga ut när jag vaknade de såg lite mera ut som kräftor när de är nykokta.
Väldigt röda.

Så då tyckte de att det var dags att gå o äta så vi gick på en sushi bar.
Och jag lovar att det är gott med sushi här nere.





Jag smakade även på Goyozo och det är väldigt gott det också.







Sen sov jag ganska tidigt denna kväll, Janne och May kom och hälsade på men jag orkade inte vara vaken mer än till kl 20.00.

Och det är bra och sova ut lite också för det är en ny dag imorgon.

Kram till er alla från Gottfrid via mamma

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Ja det ser skönt ut för Gottfrid.

Du är duktig som vanligt.

Kram

Sirpa

2010-01-07 @ 19:09:42
Postat av: Theo o Therese

Vi har kollat in bloggen flera gånger för att få en glimt av hur ni har det. Härligt värre!

Här hemma är det konstant runt -20 grader o mycket snö, så njut så mycket ni kan. Vi är lite avundsjuka:)

Saknar er förstås massor....

Bamsekramar från Theo med mamma o pappa.

2010-01-08 @ 10:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0