Hemma från Thailandsresan

Ja nu är man hemma igen, vilket är ganska skönt.
Vi hade ju jättebra väder första veckan som vi var hemma men sen blev det lite kallare. Men det är ju så i Sverige.

Farmor köpte en gunga till mig.



Sen har jag ju träffat kompisarna och det var ju jätteroligt.


Theo och Eddie.

''

Än så länge kan vi stå under bordet.



Här ser ni mig och Eddie han är så duktig på o gå med lära gå vagnen så jag hoppade på.





Sen har jag fått ett Pippi tält där jag kan leka i och kanske ha kompisar som sover över.
Här ser ni Kerstin som försöker att övertala mig att hon ska få sova i tältet men det går ju inte med tjej baciller.



Nu i veckan så var vi i en lekpark i Söderhamn och gungade lite.



Kram till er alla från Gottfrid via mamma


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Vad stor du har blivit! Det ska bli så roligt att träffas i helgen. Vi har också gungor här i Stureby.

Kram Sirpa

2009-05-28 @ 08:14:31
Postat av: bella

hej gotteplutt! du har blivit så stor och kräks inte helatiden längre, det är bra det. kram kusin vitamin

2009-06-10 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0