Minisemester

Ja så nu har vi varit iväg på en minisemester till Hua Hin. Tog med mig min nya speldosa Tiger, Speldosan Hampus har gått sönder men det är ju tur att det finns Internet för mamma har reklamerat Hampus och de skulle skicka en ny till mig.



Då var vi äntligen framme på hotellet, här får sig mamma o pappa en välkommsdrink i lobbyn.
Jag fick sitta och titta på den fina mattan.



Efter det så måste jag ju prova sängen, på det här hotellet är det ju tur att det är heltäckningsmatta eftersom jag är så snabb att rulla runt och trillar ner på golvet. Det gjorde jag i lägenheten och där har vi marmorgolv och ont gjorde det när jag trillade ner på det golvet. Mamma ville åka till sjukhuset direkt, men som tur var så hände det inget med mig blev bara lite ledsen.



Sen ville ju jag ner och bada direkt, ni ser ju hur fin poolen ser ut. Ska kanske prova att bada i havet också.



Pappa tyckte också att det var en bra idé att bada (även om han var sjuk denna dag, feber, hosta och lunginflammation).



Mamma ville också bada men hon tyckte at havet såg fint ut. Vi har ju en privat sandstrand så vi slipper alla försäljare som vill sälja en massa skräp.



Men eftersom det är jag som bestämmer ännu så blev det poolen.



Det är ju toppen med hotell, alla passar upp en hela tiden.



Sen åkte vi in till Hua Hin staden för att äta, handla och se oss omkring. Väldigt lugn stad.



Sen var det dags för mig att sova så tiger och långeman vi duna in ganska snabbt denna kväll.



Kram till er alla
från Gottfrid via mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0