Del 2 minisemester

Fick mig en god natt sömn på lyxhotellet, tur att de hade en säng till mig också, även om jag kryper upp i sängen på natten till mamma och pappa.

Hotell frukostar brukar ju vara bra, men den här var fantastisk det fanns inte bara ägg och bacon utan Thaimat, Sushi, sallader och skandinavisk frukost att välja mellan.



Jag fick ju inte smaka av dessa härligheter men jag såg ju hur mamma och pappa mumsa isig all denna mat.
Jag fick den vanliga gröten på morgonen, och den är ju inte så tokig



Sen skulle det badas igen även denna dag. Träffade Chang & Ching jätte trevliga Thaichineser.



Ja hon ser ju lite kär ut i mig, eller tycker ni inte. Jag funderar på om man ska bli casanova hmm... men mamma tycker ju fortfarande att jag ska bli doktor.











Sen var det dags för lunch.





Sen skulle det badas igen, men denna gång i havet. Jag tycker ju att det är lite läskigt men nu var det så lågt vatten så det gick ju bra. Sanden var ju spännande, inte så gott men roligt att känna på.








Sen åkte vi in till Hua Hin staden med bussen som hotellet hade, vi åt på en fiskerestaurang ute vid en pir.



Hua Hin är ju en fiskeby eller stad.



Vi gick också ut på piren för att se vad fiskebåtarna hade med sig för fångst och de hade fått lite haj.



Sen ville mamma och pappa ha pedicure så jag fick lov att roa personalen på salongen som vanligt. Sen när vi kom hem på kvällen så hade jag fått feber och det känns inte så roligt att ha över 39 grader. Så mamma fick inte sova så gott den natten.



Dag fyra så åkte vi hem här ser ni mig i lobbyn inväntan på taxin som ska hämta oss.



Och så är det där med att säga hejdå till alla brudarna man träffar de blir ju så förkrossade när jag lämnar dem.
Förstå vad grabbarna i mammagruppen ska bli avundsjuka när de hör hur populär jag är.

Kram till era alla från Gottfrid via mamma

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Ja, men du är ju framför allt moster Sirpas gullpojke :-)

2009-03-15 @ 16:26:35
URL: http://hansgottfrid.blogg.se/
Postat av: Susanne

När kommer det nya bilder på söta Gottfrid?

2011-08-06 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0