Vardag

Ja så sitter jag här igen för att blogga lite.
Kanske jag ska döpa om min blogg till BlondinGottfrid istället och då kanske jag kan försörja mig på det.

I veckan så var vi på Mammaträffen igen och då fick jag träffa grabbarna igen. Det är ju roligt att se hur de utvecklas vecka för vecka.

Här har Eddie och jag ett samtal om bruden i gruppen och hur vi ska charma henne. Kan ju inte vara så svårt att charma bruden för dessa snyggingar.



Eddie & jag

Eddie kom på en lysande plan och den måste vi ju berätta vidare.



Eddie & jag

Här är vi hela gänget och Eddie viskar för Theo om planen men han låtsas leka med sin leksak så att Therese inte ska höra hon är precis bakom honom.


Jag, Theo, Eddie, Tim, Isabella, Vilgot, William

Nu är kusten klar och jag försöker åla mig närmare grabbarna när Eddie ska berätta om planen för Theo.


Jag, Theo, Eddie, Tim, Isabella, Vilgot & William

Här står Eddie och undrar ifall Theo har genomfört charmör planen och säger till honom att glöm inte att ta tag i handen på bruden.


Eddie & Theo

Här har vi beviset om att Theo är en stor charmör, Isabella gör en high five.


Isabella & Theo

Ja det händer mycke på dessa träffar.

Denna vecka så har jag mormor på besök, vi ska ju åka till Härjedalen nästa vecka för att lämna Melissa eftersom hon inte kan följa med till Thailand.


Mormor & jag

Här har ni mig i skrivande stund.


Jag

Jag berättade ju om William tidigare och sa att jag inte hade bilder på honom men nu har vi hittat några.
Mamma satt barnvakt åt honom för några år sedan och då var han här i Långvind.

Här har Wlliam ätit och inte är han snygg efter att ha ätit fast han är 3 år.


William

Här klär han ut sig till Batman.


William

Dags att sova men han var ju så förtjust i pannlampan att han fick sova med den.


William

Leker utanför stugan medans mamma tvättar bilen.


William

Näe nu måste jag gå o lägga mig
Godnatt till er alla

Kram från Gottfrid via mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0