Thailand

Nu ar det Sondag i Thailand och vi ar framme sedan i tisdags.
Det ar inte sa att jag inte kan stava men pa detta Internetcafe sa har de inte svenskt tangetbord.

Flygresan gick bra, fick inte direkt egen stol men en egen sang.


Jag & pappa

Jag sov nagra timmar men det gjorde nog tyvarr inte mamma o pappa.


Jag sover i min egen sang pa flyget

Landat och vaskorna ar pa plats vantar pa taxin som ska ta oss till lagenheten.


Jag

Lagenheten ar ju bra, har ser ni mig koppla av medans mamma & pappa packar upp sakerna.


Jag

Sitter pa ett fukost stalle och bara njuter av varmen och solen.


Jag

Har tar pappa och jag ett bad efter frukosten, sen var det daxs att sova for min del.


Jag & pappa

Pa kvallen sa traffade vi Janne & May i deras nya lagenhet som ligger mitt i pattaya och pa 17:e vaningen.


Janne, pappa & May

Tjejerna ar som tokiga i mig, de sager att jag ar snygg och alla vill bara ha mig.


Jag & May

Kopplar av ibland pa varan balkong.




Sen har vi traffat Kojen, Mina & Johan de bor pa Silver Sand.



Har ser ni mig surfa.



Sen har de kopt en ga stol till mig sa att jag har att gora i lagenheten.



Sa har kan det se ut nar pappa och jag sa ut.

Ja det var lite bilder fran mig sa att ni ser att allt ar bra, jag skriver mera nar vi far varan egen Internet och det blir pa onsdag.



Kram till er alla fran Gottfrid via mamma.

P.S
Allt funkar bra Farmor du behover inte oroa dig, fa du din operation sa fort som mojligt bara sa behover inte jag oroa mig for dig. Kram


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Skönt att se att ni har det bra, att Gottfrid är lika glad som alltid. Stor kram från din alldeles egna moster Sirpa :-)

2009-02-08 @ 11:22:52
URL: http://hansgottfris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0