Soliga Thailand

Snart ar det Valentine dagen och da maste jag ju kopa nagot fint till mamma. hmmm det blir svart att komma pa nagot och sa maste jag ju fa pengar av pappa eftersom det kommer att kosta en del :)

Fast annars har jag det ganska bekymmersfritt har i Thailand, nedan sa ser ni mig med mina nya badklader som mamma antligen hittade efter mycket om och men, hon hade tankt ringa moster Sirpa om att hon far skicka ner solskyddsklader men mamma ar ju envis och till sist sa hittade hon den pa en jattestort kopcentrum som ar nytt och ar fem vaningar.

Nedan ser ni mig bada med Johan och Minna. Vi ar pa deras hotell Silver Sand. De aker hem idag (fredag)



Har ser ni mig och pappa pa varan pool dar jag forsoker mig pa bakat volter. Det ar verkligen skont att bada nar det ar sa varmt som det ar har. Jag brukar sova vid poolen nagon timme och efter den vilopausen sa vill jag verkligen ner o bada av mig.


Jag & pappa

En dag akte vi ut till en p for att sola och bada. Vi tog en av de snabbare batarna. Mamma blir ju orolig att batarna skall ga pa grund sa hon hade med sig flyttvasten. Sa nar baten ska aka ivag sa ar det pa med den.


Jag & pappa

Har sitter mamma och jag kojen ser ni lite langre bort. Jag tyckte att det var bast att sova en liten stund.


Mamma & Jag

Pappa och jag har tagit oss ett bad i havet. Mamma tyckte att det var jobbig sandstrand med ganska stora stenar.


Pappa & jag

Har sitter Minna, Johan och jag och jag tror att Minna ar lite kar i mig hon vill hela tiden halla i mig och Johan ar en kul kille som leker med mig.




Har sitter vi och tar oss en lunch det blev mycket skaldjur denna dag.



Kram till er alla fran Gottfrid via mamma

Pa tisdag ska varat Internet vara klart men det vet man ju aldrig med dessa thailandare och deras loften.

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Vad bra att du har flyttväst på dig när du åker båt. Och vilken tur att mamman är så envis att hon hittat solskyddskläder. SÄg till om jag ska köpa några och skicka till er.

Kram

Sirpa

2009-02-13 @ 22:53:39
URL: http://hansgottfris.blogg.se/
Postat av: Emma och Tim

Hej! Vad kul att se att ni har det bra! Ni var saknade på mammaträffen i torsdags:)



ha de så himla bra och bada lite för oss också:)

2009-02-14 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0