1-års dag och den stora födelsedagen

Idag fyller jag 1 år så mamma, pappa & morbror Ilkka uppvaktade mig med tårta och presenter på frukostbordet.



Presenter hade skickats från Moster Sirpa & Håkan, Kusin Bella & Viktor & Kusin Christian o Åsa och några brev från mormor Eine och tant Viola.
Ja ni ser ju nedan va mycke presenter moster Sirpa skickade.



Jag fick en jättefin handapa som fick sig en stor puss direkt jag såg den. Som Christian o Åsa hade köpt i Malaysia.
Sen fick jag en massa fina kläder från POP som passar mig nu när hösten kommer.
En av kläderna var en jättefin gul tröja med en stor fint lejon och jag är ju ett lejon, även om
jag låter som en lite fågel just nu.
Sen fick jag ju boken om den vilda babyn, bra att det var med en CD skiva.



Kusin Bella skickade en Tottebok som jag genast gav en stor puss till också.



Många kramar till er från födelsedagsbarnet Gottfrid

Kommentarer
Postat av: William, Uffe, Nina och Idde

Ett stor grattis till en stor pojke!!

Tänk att du redan är ett år! Vilka fina presenter du har fått :-) Vi hoppas att vi ses snart så vi får gratta dig ordentligt också.

pussar och kramar från oss

2009-08-10 @ 10:51:19
Postat av: Moster Sirpa

Hipp hipp hurra för Gottfrid som fyller år idag.

Kul att du gillar paket :-)

Många kramar från moster Sirpa och Håkan

2009-08-10 @ 12:52:41
Postat av: Bella

kul att du diggar paket Gottis!

2009-08-12 @ 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0