Födelsedag

Då har mamma fyllt år och tydligen så är det 25 år igen,  Fast pappa tycker att hon borde säga att hon är några år äldre än så, ja ja det där får de två tjafsa om.

Jag tog iallafall med henne på en superlyxig restaurang och det var svindyrt och mamma var orolig dagar innan för hur mycket notan skulle sluta på. Hon fick lov att gå ut o köpa nya kläder till sig själv och nya skor till pappa. Som tur så har jag iallafall kläder och skor så att jag kan representera mig på ett bra sätt.



Här sitter jag och flörtar med May igen, hon är verkligen superkär i mig. Och hon är ju så snäll så det gör inget. Janne har börjat o bli orolig så han ska börja banta nu så att han blir lika snygg som jag.




Väder omslagsbild från våran lägenhet, det är ganska häftigt när det går fort.



Mamma tackar för alla gratulationer via mailen.

Kram till er alla från Gottfrid via mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0