Vanlig dag i min vardag

Precis som alla andra dagar så äter vi frukost och vid halv tio tiden så blir jag trött och då vill jag ut. Det tycker ju mamma är bra eftersom hon kan ta sig en dusch. Men idag så var jag lite besvärlig eftersom hon inte hade gått en långpromenad innan så jag kunde inte somna riktigt och då fick hon springa ut till vagnen och vagga och sjunga lite för mig. Men hennes sjungande består mest av entoniga skalor.



Varje torsdag så har vi träff med mina kompisar som BVC har ordnat, mamma kallar det för mammagruppen.


Jag och Noah

Jag & Noah igen

Noah är lite äldre än vad jag är så han är riktigt duktig med att hålla upp huvudet när vi är på magen, jag tycker at det är lite besvärligt. Men det är ju bra att vi träffas så här en gång i veckan så att vi grabbar kan planera hur vi ska lägga upp raggningstekniken i framtiden.


Jag & Eddie

Efter träffen så åkte mamma till babyproffsen för att inhandla en ny stol till mig, och det är ju på tiden. Är så trött på att jag alltid ska vara i babysittern som alltid är på golvet eller så får jag sitta i någons knä, jag är ju ingen baby :).


Jag och min nya Tripp Trapp stol

Det var ju på tiden att jag fick komma upp i normal nivå, så att jag lättare läsa mina böcker och blogga går ju också bättre.


Jag & kanin boken

Näe nu måste jag gå och lägga mig.

Kram till er alla från Gottfrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0