Allmänt om vad som hänt senaste tiden

Hej Hej Ja nu var det ett tag sedan som jag skrev. Men jag har haft så mycket och studera, ja ni ser ju alla böcker som jag ska läsa på bilden nedan.


Jag studerar

Ja sen har vi haft målaren på besök, så vi har fått fly fältet och bo i stan lägenheten, och det är ju ganska trevligt för då kan man ju shoppa. Den som inte tycker att det är roligt är ju Melissa.


Melissa sur

Men jag har tyckt att det är riktigt roligt.

Jag

Mamma köpte mig en resesäng och det är ju bra för då slipper jag sova i vagnen, märker att jag har fått ont i ryggen av den så det är ju tur att mamma går på babymassage.


Jag och lemuren


Jag i nya sängen

Sen har vi varit på mammaträff igen, vilket alltid är lika spännande eftersom vi får höra lite skvaller.




Jag och Theo

Försöker och förklara det här med brudar för Theo, att man måste ta deras hand och pussa på den när man träffas, men han fattade inte det riktigt så jag fick lov att visa hur man gör.

Sen har jag redan fått min namnsdagspresent av min Gudfar och Gudmor (Berran & Alicia) det var en Addidasoverall och det var tur, eftersom jag måste börja träna.


Jag på G o träna


Jag o Berran

Som ni märker så har jag haft mycket o göra det är därför som jag inte hunnit blogga så mycket.
Ni kanske vill se hur det blev i stugan, skickar med några bilder på det oxå.


Köket med nya tapeter


Mitt rum som är nystädat


Jag leker lite medans mamma städar


Vardagsrummet nymålat tak och väggar


Köket och hallen



Önskar er alla en trevlig 1:advent

Kram Gottfrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0