Äntligen i stugan

Ja då har man skaffat sig en egen blogg, det känns ju bra :).
Igår så kom vi tillbaka från Stockholm till stugan i Långvind vilket var väldigt skönt.
Det var så skönt att äntligen få sova riktigt ordentligt i vagnen så mamma blev lite orolig eftersom jag sov från kl 11 till halv 4.


Jag

Ligger just nu på golvet och äter på händerna, upptäckte för en stund sedan mina fötter vilket var spännande men än så länge kommer jag inte åt dem.

Sitter och väntar på att vi ska åka
Väntar på bilfärd
Ja snart är de klara
Är de aldrig klara


Pappa och jag i väntrummet på Barnängens BVC


Väntar på sprutan


Ligger och väntar på sprutan som tur är så får jag titta på Bolibompa draken.
Kollar in bolibompa draken

Ja i fredags så fick jag min 3 månaders spruta på Barnängens BVC och Ingegärd är ju väldigt trevlig och hon pratade på med både mamma och pappa så jag kände inte av sprutan så mycket, grinade bara en liten stund men det gick fort över när jag fick komma till mamma.
Innan så var vi på NK och köpte oss en ny sjömanskostym till dopet som jag ska ha i Sofia kyrkan den 6 december.
Mamma köpte lite Gant kläder åt mig också (som pappa inte vet om), men det ska bli kul o få spy ner de kläderna.
Melissa körde vi till kusinen Bella, sen vi åkte till gudföräldrarna Alice och Berran för att sova över.


Moster Sirpa och jag

På lördagen åkte vi till Moster Sirpa och Håkan för att ta en fika och visa upp hur stor jag har blivit. Fick jättefina fiskar som jag kan ha när jag ska bada, efter det åkte vi till Nacka forum och kollade upp alla de nya fina affärerna.
Vi hälsade även på familjen Meurk. Hämtade sedan Melissa från Bella och åkte till Stugan.

Kommentarer
Postat av: Christian

Vilken fin blogg du har Gotte, och fina nya Gantkläder. Och snart är det dop också vilket ska bli kul om du inte grinar för mycket :)

2008-11-10 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0