Babysim & Stockholmsresa

Hejsan hoppsan.

Ja nu har jag varit på babysim igen, och det går ju så bra (tror nog att jag är bäst eftersom jag är yngst av alla)


Pappa & Jag


Jag

Ja jag fick smaka på flytvästen oxå, och det funkar när det kliar i tänderna, ganska god.

I tisdags så åkte jag, Melissa och mamma till stockholm. Det är en ganska tråkig bilfärd.
Så just nu så är vi hos moster Sirpa, vilket är skönt eftersom de har så stort hus och man blir ju ganska trött av att gå runt i detta stora hus.

Mamma och jag var på stan idag och träffade Åsa och Sirpa, vi var på Marimekko butiken Åsa och Christian ska ha nya gardiner hemma.
Sen gick vi och fikade på biblioteksgatan, men jag var ganska trött då så jag sov mest.

Efter det så ville mamma springa på NK och det gjorde hon ett bra tag så jag fortsatte att sova.


Jag & Lemuren


Jag i hissen

Sen efter NK så åkte vi till söder för att träffa prästen. Så att vi vet hur det ska gå till på lördag när jag ska döpas.
Efter det så åkte vi till Stureby eftersom kusinen Isabella skulle komma över.


Jag & Bella

Kram till er alla
Gottfrid

Kommentarer
Postat av: Bella

Va snygga vi är Gotte! :D

2008-12-14 @ 00:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0